Monday, January 14, 2008

Moral Down Sikit...

Semalam dah pi tengok tanah...huhhh...moral down jugak la sikit bila tgk tanah tu..dah macam hutan rimba...hehehe. Tapi tak pa..aku try survey berapa harga nak clear bagi bersih, tolak semua pokok BALAK yang ada kat situ...hehehe..kalo masih dalam budget aku, aku go on je..
Tapi kalo dah cecah ribu riban..alamat terpaksa carik tanah lain plak la kot...
Camera terlupa nak bawak semalam..aku ambik guna camera handphone saja...nanti ada masa aku load kat sini...

Pastu sumber air ada..cuma dok pikiaq camana nak tarik ayaq pi dalam kebun dengan cost yang paling minima...hmmm..pening jugak tu...

Pastu pagaq rasanya kena buat jugak..sebab aku ada nampak kesan2 taik lembu...maksudnya ada lembu di sekitar kawasan...hmm..modai lagi tu...

Kita tgk dulu camana...weekend ni aku balik Klang..melawat isteri tercinta...sambil2 tu bleh pi ushar tanah kat sana plak kot2 ada yang lebih sesuai... Pastu minggu lagi satu nak ajak Wakson pi tgk tapak project kat Juru tu...kalo wakson kata OK, tak dak masalah...memang aku ON terus...network ngan orang dari Jabatan Pertanian pon dah dapat sorang...lepas ni ada la jugak sumber rujukan kalo ada masalah birokrasi ka apa ka...hehehe

Okeh..selamat maju jaya untuk aku...

1 comment:

ukay said...

bro...tertarik gak ngan usaha bro tu..ape progress huh??letak a address email,senang org nak contact..ade peluang nak JV tak??
kamarulariffinn@gmail.com