Wednesday, January 2, 2008

Banyak PROJEK Dalam Kepala ????

Assalamualaikum...

Ni post yang keempat untuk hari ni...semangat memula ni memang camni la ye tak..hehehe.
Sekarang ni, banyak betul Projek dalam kepala yang aku nak buat. Tapi "consentrate" kat PROJEK SERAI ni dulu..bukan apa, takut yang dikejar tak dapat dikendong berciciran.

Sekarang ni secara sambilan, aku jugak jadi Consultant untuk CIMB Wealth Advisors. Tapi masih belum lulus exam...tarikh ambik exam bulan 16 February 2008. Lama lagi tuuu...

Projek aku seterusnya nak buat cacing compos. Tapi yang ni makan modai besaq sikit..rasanya masa terdekat ni tak dapat nak buat lagi la. Bonus kat kilang aku tahun ni pon tak berapa memberangsangkan jugak..so kena postpone la dulu.

1 comment:

Kristal Swarovski Admin said...

salam..

bagus bro dengan idea nak tanam serai ni..memang tengah hot sekarang ni tentang projek ni...

Kalau nak tambah maklumat lagi tentang penanaman serai ni, awak nak jadi usahawan serai yang berjaya boleh dapatkan info di blog saya...terima kasih..go,go n go...

http://kristal-mutiara.via.my/2009/02/serai-tanaman-serai-cara-menanam-serai.html